Tuesday, September 19, 2006

Jeg er rask...


... det sagde laegen i hvert fald i gaar, men alligevel har jeg faaet tre forskellig slags medicin: mod allergi, hoste og en tredie ting. Hoster heldigvis mindre, saa det hjaelper nok! Det goer dog stadig ondt under ribbenene, men han mente det var musklerne der var oemme fra alt hosteriet. Saa, nothing serious, men jeg var ved at vaere lidt traet af at gaa og vaere smaa-sloej hele tiden. Haaber det bliver bedre. Desvaerre er bivirkningerne ved medicinen at man bliver doesig, saa jeg havde gjort nok svaert ved at holde mig vaagen paa arbejdet i dag!
Jeg havde ikke lige fanget at jeg skulle betale med det samme hos laegen, saa jeg spoerger kaekt: skal jeg bare gaa i banken og betale? - og det skulle jeg saa ikke, kontant betaling ved kasse et. Det undrede mig ogsaa lidt at han slet ikke havde spurgt efter min adresse, og jeg sad og taenkte paa om han ikke var nervos for om jeg rent faktisk ville betale regningen - men det blev jeg jo saa noedt til, ellers var jeg nok ikke kommet ud igen! (Jeg er nok lidt naiv!)
Har meldt mig til en konference i Wuppertal, Tyskland i slutningen af November. Det glaeder jeg mig til, tror det bliver rigtigt spaendende. Sanne kommer ned fra Danmark, og Rikke er allerede i Wuppertal (to piger fra studiet), og det goer det jo kun endnu bedre!
Ellers er der vist ikke saa meget at fortaelle - jeg synes tiden gaar hurtigt, har allerede vaeret her i en maaned, det foeles naesten som var det i gaar jeg tog afsted fra DK. Heldigvis savner jeg ikke Danmark saa meget mere, kun rugbroed og slik (selvom min mor mener jeg nok kan overleve uden slik indtil december - vi faar se...!). Jeg savner selvfoelgelig ogsaa Michael og min familie, og alle vennerne derhjemme/rundt omkring i verden (selvom I ikke smager lige saa godt som slik...)!
Nu maa jeg hellere stoppe!
Billedet viser forresten et af traerne i en stor park der ligger lige overfor Cite Universitaire. Der er rigtig mange gronne omraader i Paris, det er rigtigt dejligt!
Posted by Picasa

No comments: