Thursday, September 28, 2006

I love Paris!


Der kom lige et billede med fra en tur paa vulkaner paa New Zealand. Der jo saa mange der har spurgt til Michael - de har det godt, og oplever ogsaa en masse. I weekenden skal de paa en tur til et sted hvor 'man kan proeve ALLE de ting New Zealand er kendt for'! (Gaet selv hvem der sagde det :o)

Var til oplaeg i den Danske Kirke i gaar aftes - og det var simpelthen suveraent - ja det er store ord fra en nord(vest)jyde. Det var en fransk guide, som kunne snakke dansk, som fortale om de steder i Paris som den almindelige turist ikke kommer forbi. Det var rigtigt sjovt - baade fordi han forstod at fange dansk humor og goere lidt grin af os, fordi han levede sig saa meget ind i alt det han fortalte og saa hans accent! Det var rigtigt godt - og det blev jo kun bedre af at der var hjemmebagte boller - a la Danmark! Jeg har kun vaeret to af de steder han fortalte om, ellers var det en masse nye ideer.

I gaar kom der ogsaa styr paa mine arbejdsopgaver ved UNEP, og det blev planlagt hvad jeg skal lave de naeste to maaneder. Det skal jeg nok skrive lidt mere om loebende - men jeg glaeder mig rigtigt meget til opgaverne. Jeg er lidt nervoes for det med at skulle ringe til virksomhederne, men haaber at oevelse goer mester! Det er jo heller ikke fordi jeg ikke har proevet at ringe til nogen udenfor uni foer, det virker bare mere overvaeldende nu, fordi der rent faktisk er nogen der skal bruge mit arbejde i den virkelige verden!

Naa, jeg havde lovet mig selv at gaa tidligt i seng i dag, det bliver dog ogsaa tidligere end de sidste tre dage, men godt nok ikke meget! Det maa blive i morgen i stedet for. Vil maaske ind og se 'The Devil Wears Prada' i morgen - det var jo den foerste bog jeg laeste hernede, og den var rigtig god (meget toeset...). Jeg er begyndt at overveje hvilket toej jeg skal give til de fattige for at faa plads i min taske til alle de boeger som jeg allerede har koebt og gerne vil gemme - om ikke andet kan de maaske sendes hjem med La Poste.
Posted by Picasa

No comments: